"/""" Caro's Kaartjes: You Can Create It december 2015 - Happy New Year!

Pagina's

1 januari 2016

You Can Create It december 2015 - Happy New Year!



Whahooooo het is 2016! En ik wens jullie allemaal een heel gelukkig, gezond en gezellig nieuwjaar, vol met leuke momenten, liefde, vriendschap en creativiteit!

We beginnen het jaar meteen goed met de afsluiter van You Can Create It! De deelnemers zijn lekker aan de slag gegaan met onderstaand pakketje.

Omdat ik de kerstcreaties nu toch wel redelijk zat was heb ik er iets heel anders mee proberen te maken en dat is redelijk gelukt denk ik. Thee kan altijd toch? ;-)








Het is op de eerste foto niet helemaal goed te zien, maar ik heb het gestempelde zwart een beetje laten glitteren, door er met de Wink of Stella clear overheen te gaan. Dit is een nieuw product van Stampin' Up! en ik vind het helemaal te gek! Het is een soort penseeltje, zoals een waterpen, waarmee je glitter aanbrengt. Een musthave als je het mij vraagt.




Aan de binnenkant van de kaart heb ik 2 vakjes gemaakt, zodat je er een theezakje in kunt doen.
Het een en ander is opgepimpt met de cup & kettle framelits, oftewel het kopje en de theepot stans, welke ook nieuw zijn bij Stampin' Up! Deze zijn in een bundle verkrijgbaar met een bijpassende stempelset (A nice cuppa), zodat je 15% kunt besparen op je aankoop. Wanneer je een bundle koopt betaal je namelijk 15% minder, dan wanneer je de producten los koopt.

Het tekstje heb ik gebruikt uit een andere nieuwe stempelset, namelijk de Balloon celebration.
Ook deze set is in een bundle verkrijgbaar met een bijpassende ballonnenpons, waarbij je dus weer 15% goedkoper uit bent als je de bundle koopt, ten opzicht van dat je beide los koopt.

Al deze producten zijn vanaf 5 januari a.s. via mij verkijgbaar.
Op 8 januari a.s. verzamel ik weer bestellingen, maar mocht je niet kunnen wachten, dan kun je natuurlijk je bestelling ook op 5 januari doorgeven, zodat ik jouw spulletjes direct bij je thuis kan laten bezorgen.
Bestellingen kunnen worden doorgegeven via: carooskaartjes@hotmail.nl


Gemaakt door Inge Groot


Inge heeft 2 super leuke sterrenkaartjes gemaakt deze keer. De tekstjes van deze kaartje komen ook weer uit een nieuwe stempelset, nl. Sunburst sayings. En je raad het misschien al, maar ook van deze stempelset is een bundle. Er hoort een hele gave stans bij met zonnestralen. Super cool!

Helaas was er voor de allerlaatste You Can Create It niet zoveel animo, maar de inzendingen die we hebben gekregen waren zeker de moeite waard!


Gemaakt door Danielle - Mrs Brightside

Zo heeft Danielle super leuke tags gemaakt met het verrassingspakketje. Een heel feestelijk geheel zo met dat goud en glitterpapier gecombineerd.


Gemaakt door Tryntsje van Duren

Tryntsje was de kerst ook beu en is ook met nieuwe producten aan de slag gegaan. Zij heeft gebruik gemaakt van de prachtige Rose Garden Thinlits stansen. Jep, ook hiervan is een bundle in combinatie met de Rose wonder stempelset.


Gemaakt door Joke Gabriel
Joke is lekker in de weer geweest om het witte papier een kleurtje te geven. Zij geeft ons nog even een vleugje kerstmis mee.



Gemaakt door Annette Koolmees - Kreaneeltje


Annette was ook nog helemaal in de stemming van deze magische dagen en heeft er een feestje van gemaakt op haar kaartje. 



Gemaakt door Lotte - Alottestampingfun


Lotte heeft er een leuke nieuwjaarsproject van gemaakt. Super leuk gedaan Lotte zo in die lijst!

Natuurlijk zijn onze internationale collega's ook lekker in de weer geweest met het materiaalpakkertje. Ook zij hebben SUper gave creaties gemaakt ter inspiratie voor jullie.


You Can Create It team Duitsland - Heike en Anja:

Anja Luft

Heike Fallwickl



You Can Create It team Engeland - Monica & Teri:

Monica Gale

Teri Pocock



You Can Create It team Frankrijk - Marine & Emilie:


Marine Wiplier

Emilie Veyssilier


You Can Create It team Oostenrijk: Claudia & Renée:


Claudia Bugl


Renée Eckhardt

Alle linkjes staan onder de foto's mochten jullie nog eens willen snuffelen op de blogs van deze creatievelingen.

Dit was het dan wat betreft You Can Create It! Jammer, maar we hebben toch een jaar lang veel leuke inspiratie langs laten komen.

Gelukkig is er wat Stampin' Up! betreft genoeg te doen.
Zo zal ik deze week mijn workshopprogramma op mijn blog zetten.

Verder is er een gloednieuwe uitdaging in het leukste café op Facebook, het Stempelcafé. We zijn begonnen met het smartlappenfestival. Kom gerust eens langs, upload jouw creatieve uitspattingen voor onze stamgasten en verzamel je likes!

Ben je lid van Facebook en ken je het Stempelcafé nog niet? Klik dan {hier} en kom gezellig even bij ons langs of nog beter, wordt ook gezellig stamgast (oftewel lid).

Let's have some fun in 2016!

Tot Stempels!

Photobucket

2 opmerkingen:

Jantine zei

Wat een mooie dingen zijn er weer gemaakt!
Helaas ben ik er echt niet aan toe gekomen om iets te maken met het pakketje, ga ik zeker nog wel doen, maar rondom kerst heb ik het altijd erg druk met werk en dan blijkt de tijd gewoon te kort om ook nog iets te knutselen, helaas.
Jammer dat het nu stopt, maar er komen vast weer andere leuke uitdagingen op onze weg in 2016! Een heel goed nieuwjaar!
Groetjes
Jantine

kaneeltje zei

Dank je wel, Caro ! Post is onderweg......

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: