"/""" Caro's Kaartjes: Creatieve Harten teamdag - verslag van een SUper gezellige dag *veel foto's!!*

Pagina's

20 januari 2016

Creatieve Harten teamdag - verslag van een SUper gezellige dag *veel foto's!!*


Hoi hoi,

Ik loop zwaar achter met bloggen, want jullie hebben nog de Stempelset in de Hoofdrol blogpost van vorige week vrijdag tegoed. Helaas heb ik daar nog geen tijd voor gehad, maar dat heeft een goede reden...

We hadden afgelopen weekend namelijk een grote teamdag! Hierover zal ik je zo meer vertellen, maar ik moet eerst opbiechten, dat ik ook deze week Sjaak Afhaak ben voor de Stempelset in de Hoofdrol, omdat ik a.s. donderdag een toets moet maken voor mijn werk. Brrrr....spannend! Ik moet me even goed voorbereiden, dus het knutselen moet even op een iets lager pitje deze week helaas.

Maar goed, we kunnen nog lekker nagenieten van de teamdag en in plaats van de Stempelset in de Hoofdrol krijgen jullie vandaag een uitgebreid verslag van deze SUper gezellige dag....




Samen met mijn vriendin Hélène, heb ik afgelopen weekend deze gezellige dag voor De Creatieve Harten georganiseerd. De Creatieve Harten zijn Stampin' Up! demonstratrices, die lid zijn van ons team.




Mijn upline Michelle was voor deze gelegenheid speciaal overgevlogen uit Engeland. Het was SUper fijn, dat zij deze dag ook aanwezig kon zijn.




Voor alle deelnemers had ik naamtags gemaakt, zodat ook de nieuwe teamleden een beetje wisten wie wie is. 




Afgelopen week ben ik druk bezig geweest met de decoraties voor deze dag.
Zo heb ik bijvoorbeeld deze slinger gemaakt met het It's my party designpapier. Het was iets meer werk dan ik in gedachten had, maar dan heb je ook wat!




Michelle had speciaal voor deze gelegenheid een Questionbox meegenomen, waarin iedereen een vraag aan haar kon deponeren. Onder de ingezonden vragen werd een leuke prijs verloot.




Nadat we waren begonnen met alle teamfeitjes, promotiefelicitaties, enz, was het tijd om ook deze keer weer een Sweetheart uit te roepen. De Sweetheart is iemand, die we tijdens de teamdag in het zonnetje willen zetten. Het kan zijn dat iemand het moeilijk heeft gehad, of misschien juist iets heel leuks heeft meegemaakt, wat we graag met diegene willen delen. Deze keer ging De Sweetheart naar Linda




En het leuke was dat Linda ook nog jarig was die dag! Wat leuk dat ze met ons haar verjaardag wilde vieren!!




Daar moest natuurlijk wel taart op gegeten worden!!




We hadden zelfs heerlijk teamcupcakes, gemaakt door Ilse. WOW!




Nadat het feest was begonnen, beet Sandra het spits af met de workshops. Zij had voor ons speciaal een Project Life workshop voorbereid. Sandra heeft ons laten kennismaken met het documenteren van ons leven door middel van het verwerken van foto's in een speciaal album. Deze workshop was speciaal gericht op vakantiefoto's, omdat we die eigenlijk allemaal wel hebben.



www.carooskaartjes.blogspot.nl voor meer inspiratie en informatie!


We mochten ons hierbij ook lekker uitleven met de Project Life stempelset Let's get Away en de achtergrondstempel World map. Hoe leuk!!




Angèlique had er een "Yes!" momentje van!!




Na de Project Life workshop was het tijd voor wat serieuze zaken. Samen met Michelle heb ik een soort duopresentatie gedaan over een aantal zakelijke aspecten. Hierbij hadden we allebei een mooie diapresentatie gemaakt, welke door Daniëlle in goede banen werd geleid achter de computer. Ik begon met het het praatje met tips & tricks, wat ik hartstikke spannend vond, want ik had nog nooit echt een zakelijke presentatie zo met dia's en alles gedaan. Michelle verzorgde deel 2 van de presentatie en ging op het vervolg van het onderwerp in. Het was leuk om te merken dat het door de diapresentatie ook interactief werd met de teamleden in de zaal. Ze gingen al snel vragen stellen en hierdoor kon de presentatie ook wat "losser" verlopen.




We hadden ook SUper gave showtafels vol met inspiratie! Hilde en Sandra hadden een heuse Alice in Wonderland marktkraam meegenomen. De marktkraam was voor rekening van Hilde en Sandra had haar beste gedaan om het Alice in Wonderland thema naar voren te laten komen. Echt zeer geslaagd!




Kijk nou toch eens hoe schattig!




Het was gewoon een feestje om naar te kijken.




Er waren ook leuke ideetjes met Sale-A-Bration items. Hoe leuk deze ijsjes...




Nina had een superdunne showtafel met als thema Botanical Gardens. Wat een leuke creatieve ideeën met deze set! Ik ben in 1 klap een stuk enthousiaster.




Linda had ook SUper gave projecten gemaakt met de stempelset Going Global om aan ons te showen.




Met als klapstuk een prachtig album vol met mooie foto's uit Australië.




En hoe leuk is dit projectje! Dit leuke mini album heeft Linda pas met stap voor stap instructies gedeeld tijdens de Stamp Online in onze Facebookgroep. We doen iedere maand zo'n Stamp Online, waarbij 1 iemand via Facebook instructies doorgeeft en de rest van de groep lekker thuis achter de computer het projectje maakt, zonder te weten wat het eindresultaat gaat worden. Lekker spannend dus! En ook vooral erg leuk om aan mee te doen.




Jolan had zich helemaal uitgeleefd op een Valentijnsinspiratietafel. Ook deze tafel was helemaal WOW! Hieronder zie je nog een aantal close-up foto's. Al deze creaties zijn gemaakt met Stampin' Up! producten uit de nieuwe Lente/zomer catalogus.








Na de lunch was het woord aan Damir, onze landmanager bij Stampin' Up! Hij was voor onze teamdag over gekomen uit Duitsland. Vooraf had ik de teamleden gevraagd of zij nog vragen hadden aan Damir en hij heeft deze vragen ter plaatse beantwoord. Dit was heel verhelderend. 




Onze Daniëlle heeft ons ingewijd in de wereld van Planning en Organisatie. Een hoop herkenning enerzijds, maar ook zeker een aantal eye-openers hier en daar. Je kon wel merken dat Daniëlle in het dagelijks leven 'juf' is, want het presenteren ging haar heel goed af!




Hélène had voor deze gelegenheid nog een leuke workshop, waarbij we de mogelijkheden met de Going Global stempelset konden ontdekken. Heerlijk om na alle informatie nog even gezellig met elkaar creatief bezig te kunnen zijn en vooral ook je eigen 'ding' ervan te maken!




Natuurlijk mocht ook de 'funfactor' niet ontbreken tijdens deze teamdag. In plaats van een spel hebben we deze keer gekozen om leuke gadgets te kopen, waarmee we gekke foto's konden maken.




Damir zijn haar ging er spontaan van groeien! We hebben zo'n lol gehad met die dingen...




De foto's werden steeds gekker en gekker...




De traditionele selfie met Sandra mocht ook niet ontbreken en het is me er eentje geworden...oh oh...wat waren we melig!



www.carooskaartjes.blogspot.nl voor meer inspiratie en informatie


Zoals ik al zei hadden jullie nog een creatie voor de Stempelset in de Hoofdrol tegoed van vorige week. Ik moet toch eens aan de slag gaan met de tips van Daniëlle wat betreft de planning. :P
Speciaal voor deze hoofdrol had ik een leuk doosje met thee erin aangekleed.
Hiervoor heb ik de theekopjesstans uit de Cup & kettle stansen gebruikt. Deze heb ik uit een Project life kaartje gestanst wat je gratis krijgt in het kitje uit de Sale-A-Bration folder. Ik vond het zo'n leuk papier met die kleine hartjes. Ik zag daar meteen een theepotje in.



www.carooskaartjes.blogspot.nl voor meer inspiratie en informatie


In het midden van het doosje zitten chocolaatjes. Deze doosjes verkopen wij ook bij Stampin' Up! en ze zijn super handig om snel kleine cadeautjes op een exclusieve manier in te verpakken. Deze doosjes heten Tag A Bag boxes. De doosjes zijn kraftkleurig en hebben een transparante hoes. Je kunt zo zo in elkaar zetten, zonder al teveel gedoe. Echt SUper handig!

Mocht je nu denken, die handige doosjes wil ik ook wel aanschaffen! Dan kun je evt. meeliften op mijn verzamelbestelling. Wanneer je mee wilt bestellen, stuur jouw bestellingswensen dan voor vrijdag a.s. 19.00 uur door aan carooskaartjes@hotmail.nl Natuurlijk zijn andere Stampin' Up! bestellingen ook welkom en nog steeds geldt bij besteding van €60 mag je een gratis product uit de Sale-A-Bration folder uitzoeken (zie link in de rechter zijbalk - klik op de folder en hij opent online!).


www.carooskaartjes.blogspot.nl voor meer inspiratie en informatie


Dit leuke doosje heb ik aan Michelle gegeven, als bedankje dat zij helemaal is overgekomen uit Engeland en deze dag met ons door wilde brengen.




Michelle ging niet weg voordat we nog een gekke foto hadden gemaakt...




....en een teamfoto!! Dit waren we toch bijna vergeten zeg! Maar gelukkig is het nog net op tijd gelukt.

Na de teamfoto was het tijd om gedag te zeggen tegen Michelle. 

Wat een fantastische dag!

Deze dag had niet tot stand kunnen komen zonder samenwerking met een aantal toppers, dat realiseer ik me maar al te goed. En hoe fijn is het om dit dan samen te kunnen doen!

Graag wil ik Michelle nogmaals bedanken voor het overvliegen en tijd vrij te maken om deze dag bij ons te zijn.
Linda, Jolan, Nina en Hilde wil ik heel graag SUper bedanken voor de prachtige inspiratie tafels. 
Sandra en Daniëlle onwijs bedankt voor jullie presentaties!
Hélène, jij superduper bedankt voor al je steun en hulp tijdens de voorbereidingen en de gave workshop die je voor ons hebt voorbereid!
Kaylee en Lisanne, jullie zijn toppers! Wat hebben we fantastisch veel hulp aan jullie. Dank jullie wel!!

En last but not least wil ik ook alle aanwezige teamleden bedanken voor de gezelligheid tijdens deze dag. Wat een stel geweldige meiden zijn jullie!

Op naar de volgende gezellige teamdag...


Tot Stempels!


Photobucket

1 opmerking:

kaneeltje zei

Wat heerlijk om nog eens na te kunnen genieten van mijn eerste teamdag, een heel mooi verslag !
Ik wil hem ook nog maken maar kan net zo goed een link zetten naar jouw blog,haha.
Ik geniet nog steeds na......je hebt eer van je werk !
Zet hem op morgen met de toets !

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: