"/""" Caro's Kaartjes: Bloghop Creative Support Team Stampin' Up!

Pagina's

12 juni 2015

Bloghop Creative Support Team Stampin' Up!




Welkom bij de eerste bloghop van het officiële Creative Support Team van Stampin’ Up!
In dit team zijn onafhankelijke Stampin’ Up! demonstratrices vertegenwoordigd die Stampin’ Up! creatief ondersteunen en projecten maken, welke door Stampin’ Up! gebruikt worden voor publicaties in tijdschriften, tijdens beurzen en voor allerhande andere promotionele activiteiten.


We heten niet voor niets het Creative Support Team en zien het als onze taak om alle liefhebbers van Stampin’ Up! te voorzien van creatieve inspiratie. Vandaag doen we dit door middel van een bloghop. Doe je ook gezellig mee?


Made By Caro 2015



Alle teamleden zijn aan de slag gegaan met het nieuwe Gift Bag Punch Board (€ 23,00 / art. 135862 / pagina 150 in de catalogus) en we laten jullie de diverse mogelijkheden van dit multifunctionele punch board zien.


Made by Caro 2015, carooskaartjes@hotmail.nl



Voor mijn lieve klanten heb ik een leuk zakje met inhoud gemaakt, om morgen uit te delen bij mijn Catalogus Première Party. Dit heb ik gemaakt uit een A4 vel whisper white.  Oops, nu heb ik alvast een surprise verklapt voor morgen! Hopelijk een extra reden voor de dames om naar morgen uit te kijken.



Made by Caro 2015, carooskaartjes@hotmail.nl



Het leuke van het Gift Bag Punch Board is, dat je deze zakjes in de hoogte mooi kunt variëren. De breedte is in 3 maten te wijzigen, maar hierop hebben sommigen ook alweer slimme trucjes toegepast om dit aan te passen. Hierover kun je meer terugvinden als je gaat zoeken naar filmpjes over het Gift Bag Punchboard op you tube.

Nu moet ik toegeven dat je met een A4 eigenlijk niet helemaal lekker uitkomt, maar wij Nederlanders zijn natuurlijk zuinig en ik wilde persé met 1 vel af kunnen. Dat was voor mij de uitdaging. Ik hou ervan om mezelf uitdagingen te geven. Hebben jullie dat ook?

De rillijnen moet je nog wel even doortrekken, want die kunnen niet helemaal naar het einde toe, wanneer je een A4 gebruikt. Daarvoor is het papier net te breed. Verder hou je precies een piepklein randje over om je zakje in elkaar te kunnen lijmen, dus dat is heel fijn.

Kortom, wanneer je een 30x30 vel op maat zou snijden zoals op het punchboard staat vermeld kom je net even lekkerder uit, maar met een A4tje gaat het op zich ook.

Aangezien het al een uitdaging genoeg is geweest heb ik het zakje verder simpel gehouden en er geen klepje aangemaakt, maar heb ik gewoon de gaatjes geponsd aan de andere zijde van het Gift Bag Punch Board. Het is zo fijn dat je hier ook meteen de juiste maten voor te pakken hebt met dit bord.

Het is even uitvogelen hoe het bord precies werkt, maar dan zijn er ook wel SUper veel mogelijkheden mee om een leuke cadeauverpakking te maken. Carrie Cudney van Stampin' Up! laat jou graag zien hoe je dit Gift Bag Punch Board precies moet gebruiken. Dus ga er even rustig voor zitten en laat je verrassen hoe leuk dit bord is! Je kunt er zelfs doosjes mee maken. Hoe gaaf is dat?!






Als het goed is kwam je hier via het blog van Jolan Meurs. Om verder te hoppen volg je de buttons en als het goed is ga je dan nu weer terug naar het begin, naar het blog van Mariska van der Linden.

Ben je onderweg verdwaald? Geen paniek!
Hieronder tref je nog even de links naar de blogs van alle teamleden! 




Heel veel hopplezier!

Tot Stempels!


Photobucket

15 opmerkingen:

Sandra Korten zei

Nog zo'n leuke giftbag! Ik blijf ideeën opdoen tijdens deze hop!

Gr
Sandra

Klaartje zei

Je gaat ze verwennen morgen! Erg leuke zakjes zijn het geworden!

Rosalien Zwackhalen zei

Gaaf Caro, ik vind deze stempel set die je gebruikt hebt ook zo leuk. De klanten zullen dit zeker leuk vinden om te krijgen. Succes op je Party. ;)

Yolanda Pasterkamp zei

Helemaal leuk dat bestempelde vlak met groet. Veel knipwerk alles bij elkaar, complimenten! En een fijne dag morgen!

Maaike de Ridder-Sack zei

Helemaal leuk Caro! Je klanten zullen weer blij met je zijn, wanneer ze zo'n luek zakje van je ontvangen!

Eveline zei

Ik denk dat ik ook maar langs kom! Wat een leuke tasjes.
Veel plezier morgen.
Eveline.

stempelfeest zei

Wat een leuke kadoosjes!!! Daar worden je klanten vast en zeker blij van :D!
Veel succes en plezier morgen.

Stempelarij zei

Wat een gezellige zakjes. Je klanten boffen. Fijn om te weten dat het met een A4-tje ook lukt.

Miranda V zei

Gaaf dat je hier onderdeel van bent! Heel leuk voorbeeld heb je gemaakt.

Miranda Versteeg - Atelier Negen zei

Hé Caro, wat zullen jouw klanten weer blij zijn. Ziet er SUperleuk uit! Groeten Miranda www.laulijn.nl

Sarah zei

Wat een verwennerij voor je klanten ! Knap !
Liefs ☆ Sarah ☆

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Heel mooi eworden, Caroline

Creations by Jolan zei

Dat ziet er super leuk uit. Ik weet zeker dat de dames er morgen heel blij mee zijn!

Stampin Treasure zei

Oe ook erg leuk. Dat gaan je gasten leuk vinden!

Ilse zei

Deze zakjes zijn zo mooi, ik hou wel van de eenvoudige afwerking.
Ben jaloers op je gasten ;-)
Groetjes
Ilse

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: