"/""" Caro's Kaartjes: Stamping and Blogging #Lente!

Pagina's

4 maart 2015

Stamping and Blogging #Lente!



Lente is mijn favoriete jaargetijde! 
Het zonnetje gaat weer lekker schijnen, de dagen lengen, we kunnen weer leuke bloeiende bolletjes in huis halen en de natuur wordt weer groen.
Maart is voor mij altijd zo'n omslagpunt dat het leven er weer zonniger uit gaat zien.

En wat is dan leuker om een voorjaarskaartje te maken?!
Binnenkort is het weer pasen en dan mogen we met z'n allen weer aan de paaseitjes en lekkere ontbijtjes. Ik heb er zin in!
En daarom heb ik met de sketch van Stamping and Blogging deze week een paaskaartje gemaakt.




Zijn ze niet schattig die kleine kuikentjes?
Natuurlijk kun je dit kaartje ook voor een andere gelegenheid gebruiken.
Bijv. om iemand een opstekertje te sturen of te bedanken dat ze je een goed gevoel hebben gegeven.





Wie had gedacht dat ik deze week 1 van de Wekelijkse Aanbiedingen op mijn kaart heb gebruikt?!
Ik moet een vooruitziende blik hebben gehad.
Met de Fringe Scissors kun je heel leuk gras maken! Maar ook franjes voor op een kaart of vierkante confettie.
De Artisan Label Punch past perfect bij de stempelset Label love en deze zijn beide in de aanbieding.
Cool huh?!
En dan dat Gold Fancy Foil designer vellum...yum!


Zit er iets voor je bij en wil je een bestelling plaatsen mail me dan via carooskaartjes@hotmail.nl, dan help ik je graag!


Deze aanbieding is slechts geldig tot en met volgende week dinsdag!
Dus sla je slag nu het kan.



Hier is nog een overzichtje van de producten die ik voor mijn voorjaarskaartje heb gebruikt.


Built for Free Using: My Stampin Blog



Neem voor meer leuke inspiratie eens een kijkje op de blogs van mijn Stamping and Blogging teamgenoten. Zij hebben ook deze week weer prachtige voorbeelden gemaakt met de schets van deze week.

Sandi MacIver - US.  www.stampingwithsandi.com
Amy Koenders - USA – www.stampwithAmyK.com
Michelle Last - UK– www.michellelast.co.uk
Kerstin Kreis - Germany – Scraparound.de
Claire Daly - Australia– www.clairedaly.typepad.com
Marine Wiplier - France– www.marineetstamp.com
Shelagh Freemantle - Canada – www.shelaghfreemantle.com

Patrice Halliday-Larsen - New Zealand – Create with Stamps.co.nz -


Tot Stempels!

Photobucket

12 opmerkingen:

Margot zei

Superleuk!

Sandi MacIver zei

oh my goodness, how sweet are this little babies, I love your take on the sketch today Caroline, totally adorable...

Michelle Last zei

Your card is simply adorable, love the size of the card and the bright cardstock flags on the right had a perfect pop of colour x

Miranda V zei

Wat een lieve kaart voor Pasen! Mooie kleuren, grappige kuikens en de grasstrook is helemaal leuk. Ik ben ook dol op de lente, naast de redenen die jij noemt - vooral ook vanwege alle baby dieren in de wei! <3

Marine zei

Oh my friend, it's so cute ! Love it !

Maartje zei

Wat een schattige kuikentjes! En zie ik het goed... ben jij aan 't naaien geweest?! Leuk!

Susie Wusie zei

Hey Caro,

Wat heb je weer een ontzettend gaaf kaartje gemaakt!! Echt heel erg leuk, gaaf ook dat randje erom heen.

Groetjes suus

stampwithamyk zei

That is so cute Caro! I love those little chicks and your fringe/grass is perfect for spring!

Patrice zei

Cute card :-) love everything about it.

GerJanne zei

Enig kaartje!!
Heerlijk lente-achtig!
Groetjes,
GerJanne

Shelagh Freemantle zei

This card is amazing!! Wow...love the grass and the spotlight of the chicks. Beautiful.Hugs from Shelagh

Hi, I'm Lee Conrey! zei

How adorable these little chicks are. Makes me wish I had gotten this little set. Fabulous job Caro!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: