"/""" Caro's Kaartjes: Stamping and Blogging schets 87 - You are the best!

Pagina's

14 januari 2015

Stamping and Blogging schets 87 - You are the best!


Deze week is er weer nee SUper leuke schets van Stamping and Blogging, waar je lekker zelf mee aan de slag kunt als je daar zin in hebt.
Zelf vind ik het altijd erg leuk om met schetsen iets te maken en ik hoop dat deze schetsen en de voorbeelden van mijn teamgenootjes van Stamping and Blogging jullie kunnen inspireren.


Over een maandje is het Valentijnsdag en daarom heb ik voor deze kaart dit thema uitgekozen.
Je kunt er maar op tijd bij zijn niet waar?!

Deze keer weinig gestempeld en lekker met de ponsen aan de slag gegaan, want wat zijn ze toch handig!!
En misschien valt het jullie al op, maar ik heb weer lekker zitten spelen met het Itty Bitty Accents punch pack. Dat hartje, sterretje en bloemetje zijn gewoon TE leuk! en die pak ik iedere keer weer.

Het tekstje komt uit de SALE-A-Bration stempelset Simply Wonderful.
Deze kun je GRATIS uit de SALE-A-Bration folder uitkiezen bij een bestelling van €60.
Voor iedere €60 krijg kun je 1 product uit deze folder uitzoeken.

Er is nog 1 plaatsje vrij in de SALE-A-Bration Club.
Wil jij eenmalig profiteren van €67 euro aan gastvrouw euro's en hiermee extra GRATIS product uitzoeken zonder een feestje te geven? Dan is deze club misschien iets voor jou!
Je kunt er {hier} alles over lezen. (klik op het woord {hier} en je wordt doorgeschakeld naar de desbetreffende pagina).
Het zou leuk zijn als de club van start zou kunnen gaan! Maak jij 'm compleet??
Dan maak je meteen 3 andere dames erg blij.

Natuurlijk hebben mijn teamgenootjes ook weer hun best gedaan om een leuke creatie te maken ter inspiratie voor jullie. Neem gerust even een kijkje op hun blog en laat ook gerust eens een berichtje achter. Dat vinden ze leuk!

Sandi MacIver - US.  www.stampingwithsandi.com
Amy Koenders - USA – www.stampwithAmyK.com
Michelle Last - UK– www.michellelast.co.uk
Kerstin Kreis - Germany – Scraparound.de
Claire Daly - Australia– www.clairedaly.typepad.com
Marine Wiplier - France– www.marineetstamp.com
Shelagh Freemantle - Canada – www.shelaghfreemantle.com
Patrice Halliday-Larsen - New Zealand – Create with Stamps.co.nz -

Tot slot nog even een overzichtje van alle Stampin' Up! producten die ik bij het maken van mijn creatie heb gebruikt:

Built for Free Using: My Stampin Blog



Tot Stempels!


Photobucket

10 opmerkingen:

stampwithamyk zei

What a sweet little valentine! I love your little glittery heart and your sentiment is just perfect. :)

Claire zei

Fab valentine card. Love the one glitter heart too, and the colour combo just spells LOVE! Have a great week Caro :)

Sandi MacIver zei

how stinkin adorable is this card, I love everything about it especially the colors you chose they are beautiful together

Hi, I'm Lee Conrey! zei

Love the red Version of "Great Minds Think Alike" LOL!!!
Check out my card today Caro! What's not to love about all those little hearts, right?

Miranda V zei

Wat een lief en mooi kaartje! Leuke uitwerking van de sketch!

Shelagh Freemantle zei

So nice.....and I love the silver heart. You always deliver. Love the doily under it all. Thanks and hugs from Shelagh.

Sandra Korten zei

Gaaf kaartje, caro! Ik vind het zo leuk dat je alleen maar ponsen hebt gebruikt. Top.

Gr
San :)

Marine zei

My funny valentine... Sweet, comic valentine...
Your card remenbers me this !
It's totaly adorable my friend !

Michelle Last zei

A perfect card for so many occasions, love it x

Kerstin Kreis zei

oh how sweet :-) i love your card :-)

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: