"/""" Caro's Kaartjes: Joy - Stamping and Bloggin Christmas card

Pagina's

5 november 2014

Joy - Stamping and Bloggin Christmas card

www.carooskaartjes.blogspot.nl

Gisteravond heb ik hard gewerkt aan de nieuwe schets van 
En wat een leuke deze keer weer zeg!
Eerlijk gezegd was ik een beetje blijven hangen in de neutrale tinten die ik de laatste tijd liet zien.
Totdat ik dit gisteravond tegen Erna vertelde en zei dat ik echt weer even into kleur moest komen.
We kwamen samen tot de conclusie dat ik het champagne glimmer papier moest vervangen door silver en van daaruit verder moest borduren.
En zo kwam ik uit op deze frisse combinatie.
Alhoewel ik denk dat hij in de neutrale kleurcombinatie nog net even wat kersteriger is, maar goed, ik moest even out of the box he?!

www.carooskaartjes.blogspot.nl

Voor deze kaart heb ik een stuk kaartkarton gebruikt van 11" x 4" en dit heb ik gescoord op 3,3/4".
Leuk maatje he?!
Onderaan de kaart heb ik met de Confetti Stars punch een rand gemaakt.
Wanneer je dit doet, let er dan op, dat je de kaart dichtklapt, zodat de sterretjes synchroon lopen wanneer de kaart dicht is. Anders ziet het er zo rommelig uit.
Verder heb ik het whisper white papier voorzien van zilveren sterretjes door gebruik te maken van de Stars decorative mask. 
Nu wil de encore inkt weleens vlekken als je dit net hebt opgebracht. Daarom heb ik het even gefixeed met een beetje haarlak. Gek idee, maar het werkte wel!
De tekststempel heb ik ingekleurd met markers. Op deze manier kun je je tekst heel makkelijk in 2 kleuren stempelen.
En voor de voorkant heb ik gebruik gemaakt van de Wonderful wreath framelits om het woord Joy te stansen. Ik vond het zilver er bovenop de zilveren glimmer ster niet helemaal uitspringen en daarom heb ik er nog een schaduwlaagje in het rood ondergemaakt. 

Ik hoop dat jullie weer enthousiast zijn over mijn uitwerking van deze sketch:


Gaan jullie mee kijken wat mijn Stamping and Blogging collega's er deze keer voor moois van hebben gemaakt? 

Sandi MacIver - US.  www.stampingwithsandi.com
Amy Koenders - USA – www.stampwithAmyK.com
Michelle Last - UK– www.michellelast.co.uk
Kerstin Kreis - Germany – Scraparound.de
Claire Daly - Australia– www.clairedaly.typepad.com
Marine Wiplier - France– www.marineetstamp.com
Patrice Halliday-Larsen - New Zealand – Create with Stamps.co.nz -

Wil je graag weten welke producten ik voor deze kaart heb gemaakt? Kijk dan even in het overzichtje hieronder. Al deze producten zijn ook verkrijgbaar in mijn webwinkeltje. Klik op het plaatje van het product van jouw keuze en je wordt meteen doorgeschakeld! Hoe cool is dat?!

Built for Free Using: My Stampin Blog



http://www2.stampinup.com/ECWeb/default.aspx?dbwsdemoid=5005752

Ze zijn voorbij voor je het weet, dus zit er iets voor je bij 
klik dan op het plaatje en 
shop gezellig in mijn webwinkeltje!




Tot Stempels!

Photobucket

9 opmerkingen:

Erna Logtenberg zei

Jaaa het is gelukt! Hij is tóch superleuk geworden hoor! Xx

stampwithamyk zei

Wow, wow, wow!!! Fabulous card! I love the colors and the glittery touches. So many little stars and beautiful layers. Love everything about it!

Sandi MacIver zei

Love all the stars on your adorable card Caroline and the layering is beautiful

Marine zei

Wow my friend, you surpassed yourself ! Your card is amazing ! I really love the joy word in the middle of the star !

Hi, I'm Lee Conrey! zei

What a great idea Caro!!! It's been awhile since I've done this layout. Thanks for showcaing it so beautifully. Great job!

Michelle Last zei

WOW Caro, I love your stars and that you can see through the card and your colour scheme is just perfect xx

Claire zei

Wow, this took my breath away! Love the colour scheme, and the layout of your card. Very cool with all those stars :)

Patrice zei

WOW, your card is stunning, love how you created a shadow behind the word joy, the colour combination, actually I love everything about it.

Judith zei

Super vorm van de kaart en ja, die sterren... ALTIJD goed in mijn ogen (worden mijn reacties al saai? Ik hou nou eenmaal van sterren (-;)

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: